Tuesday, October 25, 2005

Skugge

Varför jag stör mig så på Linda?-enkäten.

1. Varför väcker jag så mycket känslor?
För att du dissar alla hit och dit utan några klara regler om vilka som är ok. Typ gillar inte utvikningsbrudar men kred dock till Victoria Silvstedt för hon tjänar pengar... hmmm skumt. Sen viker du dig själv i Bon för att alla ska få se en "vanlig tjej" hmm ja det är ju verkligen inte var dag man får se en "vanlig tjej". Gees Spank you snälla Linda.

2. Vad är det största felet på mig?
Att du hoppar på andra tjejer som inte tycker passar i din mall. They are baaad girls typ Linda Rosing och Charlotte Perelli. Linda = good girl!!!!

3. Varför engagerar ni er så i mig om ni tycker att jag är så dålig?
Du vågar sticka ut hakan och skapa debatt. Du värjer dig inte för någon. Inte rädd för vad nån ska tycka och det är modigt.

4. Jag vet en massa skribenter/skådisar/artister som jag tycker är dåliga ? men inte ägnar jag dyrbar tid åt dem. Varför lägger ni ner tid på att läsa mig när ni tycker jag är dålig?
För att du skriver så crazy grejer och en hel del bra. Du tar parti för unga tjejer och sen är alltid kul att läsa om nån med bacillskräck.

5. Ni tycker att jag är obegåvad, det är helt okej, men ger ni er på alla andra som ni också tycker är obegåvade? Mailar ni dem och skriver hatiska saker?
Jag tycker inte att du är obegåvad. Morran mailar ingen och skriver hatiska saker.

6. Ni tycker att jag ska sluta skriva, men alla de som gillar mig, ska de inte ha rätt att läsa och gilla mig?
Jag tycker inte du ska sluta skriv. Klart alla ska få läsa dig. Tryckfrihet är en fin grej.

No comments: