Wednesday, October 12, 2005

helgen

Festen was very good! Det blev öl i sejdlar, tyrolerband, folk som blev för fulla och min chef dansade och jag fick hennes armbåge i pannan (spanks a lot! som om jag inte var snurrig innan....

Kvällen avslutades på Laroy. Där stog jag och Banana och vinglade ikapp och svepte en snabb Kir Royal. Banana konstaterade att hon var 10 år äldre än de flesta där dvs dags att dra. Morran staplade hem till Vackra mannen och stupade i säng.

På lördagen ringde Tette 10.20 och sa -Jag kunde inte sova så jag ringde dig... Well tack mein freundin sa jag (inte).

Kl 12.00 skulle pappa träffas på Åmells och se Lennart Jirlows utställning. Lot´s of tits and ass om ni frågar Morran.

Sturehof nästa och pappa slog loss på platån medans Vackra mannen och Morran gick på bakfyllekrubbet.

Helgen avslutades med Vackra mannen och svärföräldrarna på Ljusterö. En båt drogs upp, en trampolin plockades ihop och det grillades. Bytet blev ca 7 kilo äpplen som Vackra mannen har fullt sjå med att knapra i sig.

No comments: