Monday, February 01, 2010

Helgen var super nazi effektiv!

Men den var ändå en perfekt blandning av nöje och arbete. Det enda som inte fick plats var vila. Men eftersom jag aldrig är bakis nuförtiden så behöver jag inte lika mycket sovmorgon längre.

Fredagen har jag redan berättat om. På lördagen drog vi ut till IKEA i Kungens Kurva (bilen startade). Det kanske inte var vår mest knivskarpa idé genom tiderna. En hel del tjommar hade fått samma snilleblixt så här helgen efter löning. Konstigt. Jag fick muta Jeppe med köttbullar i restuarangen så han skulle bli glad igen.

Vi tjackade lite ramar och lite färg till hallen på Flugger. På kvällen bjöd Tette på middag. Hon hade jobbat 24 timmar om dygnet i två veckor i sträck så hon var lite sugen på company. Hon bjöd på god mat och efter middagen blev det sällskapspel.

Igår började vi dagen med långfrukost och säsongens sista Robinsson. Fel snubbe vann. Sanna skulle så klart ha vunnit. Dooough! Efter frukost började arbetslägret. Vi målade hela hallen nano-vit. Det blev ett bra lyft. Idag har vi hängt upp vår nyimramade Joakim Ojanen konst.

Vi avslutade helgen med middag hos Jeppens kusin. Lilla Laika var underbar. Jag ska få vara hundvakt hela nästa helg, fredag till söndag. Jag ska köpa leksaker och tuggben till henne. Längtar....

No comments: