Thursday, December 28, 2006

Mellandag!

Idag ska jag laga middag åt någon. Jag är normalt sett bra på att laga mat och jag tycker det är sjukt roligt. Men ikväll ska jag laga åt honom. Han som också är sjukt bra på att laga mat. Då känns det som om jag måste prestera men inte bli för avancerad eller krystad. Värsta dilemmat! Låg faktiskt vaken lite inatt och klurade.

Annars ska jag på en ny intervju idag. Fika med AM och Tette. Riva omkring i nyårsplanerna. Det är minst sagt många olika bud på vilka som kommer och vad vi ska spisa. Dock är lokal samt plats för tolvslaget given, det blir Söders höjder för vår del. Nice! Morran ska bara kirra nyårsblåsa först.

Imorgon ska jag åka till Nyköping och träffa Fimpen. Jag har inte sett henne sen förra julen så det blir nog mysigt. Hon propsar ju på att hålla sig på den där töntiga gröna ön hela livet typ. Grr!

Sen imorgon kväll ska jag gå ut med mina gamla kollegor. Vi ska börja på Crazy Horse och äta plankstek och dricka billig öl. Fatta själva, det kommer att bli hur galet som helst. Hoppas Anna Sjödin är där. Det vore kul!

7 comments:

Puman said...

Oj, hoppas att matlagningen går bra! *vill höra allt* :)

Blygisens betraktelser said...

STOPP!!!!!! STOPP och belägg, unga dam. INTE Crazy Horse, basta.

Ja, minns från tidigare i din blogg att du är matroad.
Jaha....sen blir man ju nyfiken. Är du kär nu igen?

Blancaflor said...

Det later som om saker och ting gar bra! Kul! Snabbt har det gatt ocksa = ännu bättre!

Du vet väl att i England har de traditionell rävjakt i mellandagarna? ;)))

Anonymous said...

hello morran,
du crazy horse har slagit igen.. så bni bör nog t'nka om,

tete

Blygisens betraktelser said...

Tete! Var du där och...eh..tömde baren? hahaha

Anna said...

Gott Nytt År och hoppas middagen blev lyckad.

Stora Morran said...

Matlagningen blev en succé. nja jag är nog inte kär. Sånt är jag lite bränd på nu förtiden. Men han är himla söt och mysig. Det blev inte Crazy det blev Lion bar. Crazy var nerstängt!